Längtan

Nu är det februari. Alltså denna tid på året, så sjukt långsam!! Många människor blir ju typ deprimerade i december, men jag skulle säga att jag får ångest januari, februari, mars. Just för att det inte händer N Å G O N T I N G. Hösten/december har man julen att längta till, april maj är ändå fint vårväder etc, sommaren är ju semester, sol och bad. Men hallå, det där som kommer däremellan? Känns som att alla dagar just nu bara glider fram i snigelfart och att jag inte har någonting att längta efter. Dock ska jag åka skidor om några veckor, det ska ju bli kul. 
 
Angående sso och redigeringen är det lite till och från. Men har absolut inte tappat intresset! Har suttit med måånga projekt nu i veckorna, blir tyvärr aldrig nöjd bara! Kanske är det så, när man liksom utvecklats och insett alla de skavanker man gör dagligen så blir man mer skeptisk och aldrig nöjd? 
När vi är igång med konstsnacket, jag har börjat måla såå mycket akvarell! Eller måla "irl" i allmänhet. Tror att det började i julas då jag fick massa akvarellfärger av min morfar, GIFTGOALS!
 
Ville bara flika in lite här med någon sorts lifeupdate. Ska försöka skriva/spela/redigera så mycket jag kan, skolan dödar mig just nu. Idag gav min mattelärare mig ca 80 uppgifter att göra, ska man ringa en advokat? 
 

Kommentera här: