De nya mustangerna

Idag var det årets första uppdatering! Och som jag trott kom nya mustanger till spelet. 
Jag är faktiskt positivt överraskad av dessa pållar, låt oss ta en titt på dem!
 
Denna tycker jag är jättefin och kommer nog köpa så småningom. Liite lik quarterhästen i samma färg. Jag önskar att man kunde se det lilla tecknet i pannan mer som man gör när hästen lyfter huvudet och slänger bort manen. Ögonen är också mycket vackra! 8,5/10
 
 
Denna har jag inget emot, fin färg, välgjord. Tycker att den känns lite tråkig bara, något man redan sett en massa gånger. Gillar inte heller de svarta på benen så mycket. Men jag vet att många gillar denna färg och det är bra att ssoteamet lyssnar på oss. 6/10
 
 
Denna häst tilltalade mig något enormt, särskillt i början. Fruktansvärt fin, och kul med något som är lite annorlunda. Eftersom jag faller för alla hästar med rosa mule så fick denna pålle följa med mig hem. Jag hittade  faktiskt rätt många saker som stör mig på denna häst även fast jag gillar den så mycket. Till exempel de där "genomskinliga"/svaga prickarna på mulen, det skulle nog kunnat bli bättre utan dem. Jag gillar inte heller "skuggan" runt prickarna. Den är nog där för att se verklig ut, men nja. Kan få en liten släng av trypofobi där. Men trots att den ser ut som en chiapudding är denna häst riktigt söt. 8,5/10
 
Starfall aka Chiapuddingen
 

Kommentera här: