Möjligheternas tid

Jag har raderat alla mina inlägg. Alltså, komentera inte en massa klyschigt om hur kul det är att ha kvar i framtiden, jag har redan tänkt på det och sparat alla inlägg i separata dokument, de finns bara inte kvar på bloggen. Varför jag gjorde som jag gjorde var för att jag, en gång för alla vill börja om här och ge bloggen en till chans. Jag menar, det är 2017 nu, detta är väll "möjligheternas tid" eller något. Jag har många åsikter om sso jag skulle vilja framföra på en blogg men kommer alltid av mig pga all skit som finns på min blogg och gör den stökig.  Men nu kör vi igång igen, på riktigt nu. 
Igår (och idag) har jag försökt att göra en seriös design. JAG VET. Den är inte så proffsig, men hallå, det är jag. Jag har aldrig hållit på med CSS och grejer? 
I alla fall lyckades jag, på något magiskt sätt, sätta in både en header (typ) och ett nytt typsnitt från Dafont.com (kommentera gärna vad ni tycker om det, hittade inget som var jättebra :/). Försökte även göra någon typ av bakrund men då blev jag väldigt arg såatte. 
Men nu vet ni i alla fall. Jag lever och det kommer inlägg. Lovar. 
 

Kommentera här: